「耶和華說:我知道我向你們所懷的意念,是賜平安的意念,


不是降災禍的意念。」耶利米書29:11


 



 

Me: Godcan i ask you a question?


「上帝,我可以問你一個問題嗎?」


GOD: Sure


「當然可以」


 


Me: Promise me...you won't get mad


「答應我...你不要生氣」


 


GOD: I promise


「我保證」



 


Me: Why did you let so much stuff happen


to me today?


「為什麼今天很多不好的事物都發生我身上?」


 


GOD: What do you mean?


「你這是什麼意思?」


 


Me: Well, i woke up late


「這樣的,我睡過頭遲醒了」


 



GOD: Let me see,


 the death angel was at your


 bed this morning i had to send one of


my angels to battle him for your life.


I let you sleep through that


「讓我看看,有一個死亡天使曾在你早上的床上,


我曾派送我的一個天使去為你的生活和它戰鬥,


讓你在這戰鬥的過程中熟睡。」


Me: OH


「哦」


 




Me: My car took forever to start


「我車花了長時間才能開動」


 


GOD: I didn't let your car start because


 therewas a drunk driver on your route that


 would havehit you if you were on the road.


「我沒有讓你的車啟動,是因為有一個醉酒司機在你每天


經過的路上,若你照常上路,他就會撞到你。」


 


Me: (ashamed)


「慚愧」


 



 


Me: On the way home, my phone went DEAD,


 just as i picked up a call


「回家的途中,手機就壞了,


剛好我要接一通打來的電話」


 


GOD: Your phone went dead bcuz the person


 that was calling was going to give false


 witness aboutwhat you said on that call,


 I didn't even let you


talk to them so you would be covered.


「你手機剛好壞了,因為有個人要透過通話要做你的


虛假證人,我不讓你和他交談就不會被牽連當中,


你也受到保護。」


 


Me: I see God


「我明白了...上帝」


 



 


Me: And on top of it all off, when i got home


 i just want to soak my feet in new foot


massager & relax. But it wouldn't work !!!


Nothing went right today ! Why did you do that?


「結束所有手頭上的事,當我回到家,


我正好要使用新的足部按摩機放鬆,


但是它不能啟動! 今天沒有一樣都好,


為什麼你要這樣做?」


 



GOD: Oh and that foot massager, it had a


shortagethat was going to throw out all


 of the power in your house tonight.


 I didn't think you wanted to


be in the dark.


 


「噢,那個足部按摩機它有一個短缺


會在今晚造成你家跳電,


我不覺得你會希望今晚在一片漆黑中度過。」


 


Me: I'm Sorry God


「抱歉上帝」


 


GOD: Don't be sorry, just learn to Trust Me...


in All things , the Good & the bad.


「不用對不起,只要學著信任我...好的壞的...


都在這所有事裡」


 



 


Me: I will trust you


「我會信任你」


 


GOD: And don't doubt that My plan


 for your day is Always Better than your plan.


「不要懷疑你的每一天,我的計劃永遠都比你的計劃更好。」


 



 


Me: I won't God...let me just tell you ,


Thank you for Everything today.


「我不會了,上帝...我只想對你說,


謝謝你今天所有安排的。」


 


GOD: You're welcome son .


It was just another day


being your God and I Love looking after


 My Children..


「別客氣 孩子,往後我都一直會眷顧和愛護著你。」


 






 


神的道路高過我們的道路


神的意念高過我們的意念


祂的心裡有藍圖 祂的時間不錯誤


一步一步帶領著我們


 


認識自己的不足並經歷上帝的恩典


是我們提昇自己最重要的一件事


 


 


 


 






arrow
arrow
    全站熱搜

    Angel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()